Fit Krug članstvo

Biti članica Fit Kruga daje više od boljih uslova plaćanja i pogodnisti u klubu.
Članstvo vam omogućava da vaš trening bude osmišljen na pravi način, sa pravom opremom, u tempu koji vama najviše odgovara.

Članstvo takođe omogućava niže cene paketa, plaćanje na rate i pristup dodatnim uslugama kluba.

Kompletne informacije za sva tri paketa u ponudi, zeleni, plavi i crveni, možete pogledati u tabelama ispod.

1. Vođeni treninzi

Krug trening

Krugov osnovni trening je kombinacija treninga snage i kardio treninga, obuhvata rad celog tela, na svakom treningu. Sprave su specijalno dizajnirane za žene, bez tegova, bez opterećivanja zglobova, prilagođen svim fizičkim formama.

Preporučuje se osobama koje nemaju ranija iskustva sa treningom, bez obzira na životnu dob. U trajanju od samo 30 minuta, uz nadzor instruktora možete naučiti kako pravilno da vežbate. Broj dolazaka u toku meseca je neograničen, takođe vreme početka treninga je fleksibilno, odnosno možete doći bilo kada.

2. Grupni treninzi

2.1 PROGRAM ESTETIC FIT – GRUPNI FITNESSINSTRUKTOR BRATISLAVA RISTIĆ

Estetic Fit koncept vežbi za oblikovanje tela, podizanje tonusa mišića i smanjenje telesne mase, bez intenzivnog opterećenja kardio vaskularnog i koštano-zglobnog sistema.

Treningom se obuhvataju sve grupe mišića, kako u cilju jačanja, odnosno toniranja mišićne strukture, tako i cilju definisanja svih važnijih mišićnih grupa. Redovnim i kontinuiranim vežbanjem, primetni su efekti u vidu boljeg raspoloženja, pravilnog držanja, oblikovanja tela, vidljivije muskulature, kao i regulacije telesne mase.Izvodi se korišćenjem sopstvenog tela, bez dodatnih opeterećenja, uz povremenu upotrebu rekvizita (steperi, tegici malih tezina, pilates lopte…) u svrhu zanimljivosti i dobre atmosfere na samom treningu.

Treninzi se koncipiraju na način da se intenzitetom i obimom prilagode svakom polazniku, čime grupni trening dobija dimenziju individulanog.

Estetic Fit Program je namenjen svim pripadnicama lepšeg pola od 15 do 70 godina starosti. U idealnoj je harmoniji sa ljudskom anatomijom. vrlo antistresan, neagresivan, sa relaksirajućim efektom. Izometrijske vežbe imaju izrazito pozitivno fizikalno terapeutsko dejstvo na ceo organizam.

Za uspešan trening, potrebna je želja za aktivnim početkom i / ili završetkom svakog dana, uz program vežbi koji će celokupnom organizmu pružiti efikasan rezultat u vidu pravilnog držanja, aktiviranih svih grupa mišića i prirodno oblikovanog tela. Ovaj koncept vežbanja zasniva se na optimalnim i prilagodjenim vežbama muskulature i zglobno-koštanog sistema, gde se mišići “ne pumpaju”, već osnažuju i čine prirodno definisanim i jakim, a zglobovi ojačani i elastični..

Estetic Fit koncept treninga pruža prostor instruktoru da na svakom treningu, prema potrebi, uz generalno pokazni pristup, kojim se dobijaju precizne i jasne instrukcije za izvodjenje svake pojedinačne vežbe, svakom polazniku pruži optimalnu pažnju za eventualne korekcije i dodatna pojašnjenja / pokazivanja svake vežbe, a sve radi postizanja bolje koncentracije, pravilnijeg vežbanja i jačeg dejstva na svakog pojedinačnog polaznika. Metod dozvoljava instruktoru da tokom svakog časa ostvari individualni kontakt sa svakim polaznikom bez obzira na njihov broj u grupi, što nije čest slučaj u ostalim vidovima rekreativnog vežbanja.

Imajući u vidu opisan koncept vežbanja, ove treninge mogu praktikovati sasvim zdrave osobe, koje žele da oblikuju svoje telo, definišu mišićnu strukturu, poprave držanje celog tela (neophodno kod tzv. “sedećih” poslova), ali i osobe koje koje pate od raznih oboljenja kičmenog stuba, zglobova, ligamenata tj. koštano mišićnog sistema. Takodje, ovaj koncept vežbanja preporučen je kod osoba koje boluju od osteoporoze, okoštavanja kičmenog stupa, kalcifikata, skolioze, lardoze, povrede meniskusa…

2.2 CARDIO FIT / AEROBIC MIX – GRUPNI FITNES PROGRAM

Cardio Fit / Aerobic mix je kombinacija hi-low programa, odnosno programa visokog i niskog intenziteta. U aerobnom delu časa ulazi se u zonu višeg (HI) inteziteta u kojoj se puls podiže na nivo u kojem se sagorevaju masti. Zatim se rade vežbe oblikovanja kod kojih je puls spušten na nivo u kojem kardiovaskularni sistem nije opterećen (LOW). Trening se izvodi u niskom do srednjem intezitetu sa jednostavnom koreografijom i vežbama oblikovanja, te je stoga primeren svima bez obzira na formu i godine.

BENEFITI:
Razvijanje aerobnih sposobnosti (kondicije), redukcija potkožnog masnog tkiva i oblikovanje tela.
Cardio Fit jeste Intervalni trening koji donosi vidljive i brze rezultate. U toku treninga smenjuju se periodi intenzivne aktivnosti sa periodima umerenih vežbi za oblikovanje tela. Primenjuju se jednostavne, a funkcionalne vežbe koje efikasno oblikuju kritične regije: zadnjicu, noge, leđa, stomak, ruke. Postepeno i neagresivno uvodi vežbače u što veće fizičke izazove, poštujući pojedinačne mogućnosti svakog vežbača. Neko ko tek počinje podjednako će uspešno trenirati sa grupom vežbača koja intenzivno trenira dugi niz godina.
Grupni trening uz individualni pristup svakom polazniku!

Mogućnost kombinovanja grupnih programa se posebno kreira prema vašim potrebama.

U slučaju da ste tip osobe koja u svakom trenutku želi da trenira pored stručnog i licenciranog instruktora, personalni trening je idealna opcija za Tebe. Personalni trener je uz Vas da od početka procesa treniranja prati tvoje fitnes putovanje – od inicijalnog merenja i razgovora na početku, preko redovnih treninga i njihovih modifikacija u skladu sa tvojim napretkom, pa sve do kontrolnih merenja i provera ostvarenih rezultata.

 

Trening uz sprave, slobodno vežbanje, kardio, core, funkcionalni ili trening snage – sve ovo ti je, između ostalog, na raspolaganju, ukoliko se odlučiš za ovaj tip treninga. Naime, ukoliko želiš da radiš i treniraš u cilju poboljšanja opšteg stanja i kondicije, smanjenja težine ili sprovođenju programa rehabilitacionog sadržaja, personalizovani trening je opcija za koju ćeš se odlučiti.

 

Za tebe je personalni trening u slučaju;
✓ da želiš kompletno posvećeno stručno lice tebi i tvom treningu. Bez obzira da li si tek počela da treniraš ili je trening uvek deo tvog nedeljnog plana – personalni trening je idealna opcija za tebe ukoliko želiš da te stručno lice redovno nadgleda i prati u ostvarenju tvog cilja;
✓ ukoliko želiš da vreme treninga prilagodiš svom rasporedu, onda je personalni trening izbor za tebe. Svi termini su fleksibilni, uvek se možeš dogovoriti sa svojim trenerom.

Kao i svaki trening, personalni tip treninga, kao vid fizičke aktivnosti, veoma pozitvno će uticati na tvoje zdravlje, raspoloženje i samopouzdaje. Personalni trener intenzitet i tip treninga kreira i prilagodjava tvojim potrebama i ciljevima koje želiš da ostvariš. Tvoj lični trener pazi i na to da li vežbe izvodiš pravilno, što je veoma važno kako bi se izbegle povrede i kako bi efekti treninga došli brže.

 

TIPOVI FIT KRUG TRENINGA UZ PERSONALNOG TRENERA

 

1. Program za mršavljenje

Za zdravu redukciju telesnih masti nije dovoljno samo promeniti način ishrane i smanjiti kalorijski unos. Ovo je svakako neophodno, ali je fizička aktivnost presudna u procesu mršavljenja. Prvo, uradimo konsultacije i potrebnu dijagnostiku (merenje) kako bi se utvrdilo početno stanje, postavili ciljevii način kako da se što zdravijim putem dođe do cilja. Jačina i vrsta treninga zavise od stepena gojaznosti, kao i od opšteg stanja organizma.

 

2. Program za povećanje mišićne mase
Za povećanje mišićne mase, personalni trener priprema kompletno prilagodjen program vežbi i treninga, gde za odredjeni vremenski period, posvećenošću, treniranjem i posebnom ishranom, dolazi do hipertrofije, odnosno povećanja mišićnog tkiva.

 

Personalne treninge uskladjujemo saglasno tvom rasporedu i raspoloživom vremenu trenera. Cena trenažnog procesa u individualizovanom pristupu, kod nas u Fit Krugu jeste stvar oko koje se dogovaramo, kada se odlučiš da je ovaj tip treninga upravo ono što ti je potrebno.